Хімія 11 клас
Хімія 11 клас
28.04.
Тема: Практична робота №2
«Генетичні зв'язки між
неорганічними речовинами».
Мета:
узагальнити знання про
властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити формувати практичні
навички проводити якісні реакції; у
лабораторних умовах навчитись одержувати й розпізнавати неорганічні речовини,
застосовуючи теоретичні знання про їх властивості; складати план експерименту й проводити його,
робити висновки та узагальнення.
Обладнання
та реактиви: пробірки, штатив
для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, сірники, купрум (ІІ) оксид, розчини
сульфатної кислоти, натрій гідроксиду, натрій карбонату, натрій сульфату, барій хлориду, нітратної
кислоти, індикатор лакмус, тверда вода.
Хід роботи.
Завдання 1. Добування речовин.
Використовуючи
наявні реактиви,
добудьте купрум (ІІ) гідроксид із купрум (ІІ) оксиду. Складіть план
експерименту.
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Напишіть
рівняння відповідних реакцій у молекулярному та йонному вигляді. Зазначте
результати спостереження.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чи
можливо провести це перетворення в одну стадію? Чому?
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Дослід 2. Розпізнавання речовин.
У
3-ох пронумерованих пробірках вам видані однакові на зовнішній вигляд розчини
натрій карбонату, натрій сульфату та сульфатна кислота. Визначте, у якій з пробірок
міститься кожна речовина, використовуючи наявні у вас реактиви. Складіть план
експерименту. __________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
На
підставі даних спостережень сформулюйте висновок:
у
пробірці №1 знаходиться ____________,оскільки _____________________________.
Рівняння
реакції у молекулярному та йонному вигляді
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
У пробірці №2 знаходиться ___________,
оскільки _____________________________.
Рівняння
реакції у молекулярному та йонному вигляді
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
У
пробірці №3 знаходиться ___________, оскільки _____________________________.
Рівняння
реакції у молекулярному та йонному вигляді
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Дослід 3.
Твердість води.
Проведіть
досліди за допомогою яких можна виявити тимчасову твердість виданої вам порції
води. Складіть план експерименту.
__________________________________________________________________
Напишіть
рівняння відповідних реакцій у молекулярному та йонному вигляді. Зазначте
результати спостереження.
__________________________________________________________________
Висновок:
На
основі результатів роботи зробіть висновки. __________________________________________________________________
Які знання, здобуті на практичній роботі, допоможуть вам
у повсякденному житті?
__________________________________________________________________
Домашнє завдання.
Стор. 160. Оформіть звіт та
перешліть на електронну адресу captatana5@gmail.com
Коментарі
Дописати коментар