Хімія 11 клас


Хімія 11 клас
28.04.
Тема: Практична робота №2
«Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами».
Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити формувати практичні навички проводити якісні  реакції; у лабораторних умовах навчитись одержувати й розпізнавати неорганічні речовини, застосовуючи теоретичні знання про їх властивості;    складати план експерименту й проводити його, робити висновки та узагальнення.
Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, сірники, купрум (ІІ) оксид, розчини сульфатної кислоти, натрій гідроксиду, натрій карбонату,  натрій сульфату, барій хлориду, нітратної кислоти, індикатор лакмус, тверда вода.
                                                               Хід роботи.
Завдання 1. Добування речовин.
Використовуючи наявні реактиви, добудьте купрум (ІІ) гідроксид із купрум (ІІ) оксиду. Складіть план експерименту.
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Напишіть рівняння відповідних реакцій у молекулярному та йонному вигляді. Зазначте результати спостереження.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чи можливо провести це перетворення в одну стадію? Чому? __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Дослід 2. Розпізнавання речовин.
У 3-ох пронумерованих пробірках вам видані однакові на зовнішній вигляд розчини натрій карбонату,  натрій сульфату та  сульфатна кислота. Визначте, у якій з пробірок міститься кожна речовина, використовуючи наявні у вас реактиви. Складіть план експерименту. __________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
На підставі даних спостережень сформулюйте висновок:
у пробірці №1 знаходиться ____________,оскільки _____________________________.
Рівняння реакції у молекулярному та йонному вигляді
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
 У пробірці №2 знаходиться ___________, оскільки _____________________________.
Рівняння реакції у молекулярному та йонному вигляді
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
У пробірці №3 знаходиться ___________, оскільки _____________________________.
Рівняння реакції у молекулярному та йонному вигляді
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Дослід 3. Твердість води.
Проведіть досліди за допомогою яких можна виявити тимчасову твердість виданої вам порції води. Складіть план експерименту.
__________________________________________________________________
Напишіть рівняння відповідних реакцій у молекулярному та йонному вигляді. Зазначте результати спостереження. 
__________________________________________________________________
 Висновок:
На основі результатів роботи зробіть  висновки. __________________________________________________________________
Які знання, здобуті на практичній роботі, допоможуть вам у повсякденному житті?
__________________________________________________________________
Домашнє завдання.
   Стор. 160. Оформіть звіт  та перешліть на електронну адресу captatana5@gmail.com

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фізика 9 клас

Фізика і астрономія 11 клас

10 клас Хімія