Публікації

Показано дописи з травня 21, 2020

Фізика і астрономія 11 клас

Фізика і астрономія 11 клас 22.05.   Тема: Повторення.   Запис та зчитування інформації за допомогою магнітних, твердотільних та інших носіїв. Принцип роботи цифрового фотоапарату.    Перегляньте презентацію за посиланням http :// www . myshared . ru / slide /1119412/ Перегляньте відео за посиланням https :// www . youtube . com / watch ? v =3 LnmrFoQEhc & feature = emb _ logo https :// www . youtube . com / watch ? v = V 49 faLUlcIY & feature = emb _ logo https :// www . youtube . com / watch ? v = N 8 um 4 yBP 3 e 0& feature = emb _ logo    Підготувати один проект із  усіх тем  узагальнюючого повторення Домашнє завдання Повторити §1-17. Виконайте   завдання та перешліть на електронну адресу captatana5@gmail.com

Хімія 7 клас

Хімія 7 клас 22.05. Тема: Розв’язування розрахункових задач: «Обчислення масової частки елемента в складній речовині»; «Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчині».    Перегляньте відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=VizqfJ9xry8 https :// www . youtube . com / watch ? v = sfzIGeV 7 NKc Домашня робота Повторити §17, стор. 110-117. Виконати рівневі завдання.   Виконайте   завдання та перешліть на електронну адресу captatana5@gmail.com

Хімія 10 клас

Хімія 10 клас 22.05. Тема: Взаємозв’язок органічних речовин.    Ми розглянули основні класи органічних речовин, проникли у таємниці сполук, які є основою всього живого. 179 Тому сьогодні у нас буде не просто урок, а урок-загадка, на якому вас чекають непрості випробування, пов’язані з органічними речовинами. Якщо ви були старанні, то зі всіма завданнями легко справитесь.    Завдання 1. «Хто я?» Назвіть наступні речовини, вкажіть класи органічних сполук, до яких вони належать: 1.     Дивись завдання на клас рум 10 класу              2.          3.          4.               5.                6.     ...

Фізика 9 клас

Фізика 9 клас 22.05. Тема: Розв’язування задач.    Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qNyjJpPvnEI    Розв’язування задач     1.    Сформулювати і розв'язати задачу:                а) малюнки див. на клас. рум.   б)    в)   г)   д)     е)   2.      Вектор В   спрямований униз, сила F A спрямована ліворуч. Куди спрямований струм? Чи однозначна відповідь? 3.      Вектор В   спрямований до нас, сила F A спрямована вгору. Куди спрямований струм? Чи однозначна відповідь?  ...

Фізика 10 клас

Фізика 10 клас 22.05. Тема: Захист учнівських проектів: «Трибоелектрика та її застосування».         Рекомендації Алгоритм виконання проекту:   · визначити проблему, що буде вивчатися; · спроектувати роботу; · знайти інформацію; · провести дослідження; · презентувати роботу; · створити портфоліо Методи збирання інформац ї і:   · прочитати книжки про те, що досліджуєте;   · знайти інформацію в мережі Інтернет; · переглянути науково-популярні передачі; · провести експеримент;   · провести спостереження; · дізнатися думки інших людей Текстовий опис проекту:   1. Тема проекту 2. Мета проекту 3. Завдання проекту 4. План роботи над проектом   5. Одержані результати   6. Висновки 7. Джерела інформації (використані ресурси) Форма представлення (презентація) результатів проекту: 1. Друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка, інформаційний бюлетень, брошура, твір ...