Публікації

Показано дописи з березня 31, 2020

11 клас Фізика і астрономія

                                                11 клас Фізика і астрономія                                                      01.04 Тема: Земля і Місяць.     Перегляньте презентацію за посиланням https :// gdz 4 you . com / prezentaciyi / astronomiya / zemlya - i - misyac -4167/ § 46    Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/sonyachna-sistema-82318.html         Всі тіла, що рухаються навколо Сонця, утворюють в сукупності планетну систему, яка називається Сонячною. Сонячна система ‒ це розмаїта і густонаселена сім'я. До її складу входять: вісім великих планет; понад вісімдесят їхніх супутників; напевне, кілька десятків тисяч малих тіл або астер...

10 клас фізика

31.03 10клас (фізика) Тема:   Розв’язування задач (Робота в термодинаміці) Виконайте тест за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/testview/22888-%D1%96mpuls-t%D1%96la-zakon-zberezhennya-%D1%96mpulsu-reaktivnij-rukh перешліть на електронну адресу captatana 5@ gmail . com Перегляньте відеоматеріал   за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=09XiW6MoOww Домашнє завдання. Повторити § 37. Виконати вправу 37 (1 – 5) стор. 223

9 клас фізика

31.04 9 клас (фізика) Тема: Розв'язування задач.  (Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу). Фізичний диктант. 1. Фізична величина, яка описує взаємодію тіл і дорівнює добутку сили та часу її дії, називається… 2. Яка одиниця вимірювання імпульсу сили в системі СІ? 3. Як спрямований імпульс сили? 4. Як позначається імпульс тіла? 5. Як спрямований імпульс тіла? 6. Записати закон збереження енергії з урахуванням швидкостей для випадків: а) два тіла розлітаються в протилежні боки; б) один візок наздожене інший.    Розв’язування якісних задач. 1. З якого човна легше вистрибнути на берег: з навантаженого чи порожнього? 2. Чи можуть швидкість людини і човна, набуті внаслідок стрибка людини з човна, бути однаковими?   3. Чому під час пострілу гвинтівка і куля набувають різних швидкостей? 4. Метеор повністю згорів у атмосфері. Куди зник його імпульс?      Розв’язування задач різного ступеня складності. 1 . (1 б...

Фізика 8 клас

31.04 Фізика 8 клас Тема:  Розв`язування задач. Самостійна робота. (мішане з’єднання провідників)        Виконати тести за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/tests/physics/8class Виконайте тест та перешліть результати на електронну адресу captatana 5@ gmail . com     Аналіз розрахункових задач проводжу по такому плану: 1.   Вивчити умову задачі, зробити аналіз її змісту, встановити фізичний зміст задачі, закономірності, які використані в задачі. 2.   Записати коротку умову задачі 3.   Виразити всі величини в одній системі 4.   Записати рівняння для визначення потрібної за умовою задачі величини. 5.   знайти потрібну за умовою фізичну величину. 6.   Провести аналіз одержаної відповіді. Задача. Два провідники з’єднані послідовно з опорами 1Ом і 4 Ом. Сила струму в провідниках 1 А. Який опір такої ділянки кола. Яка напруга на кожному з провідників та загальна напруга на ділянці кола....