9 клас фізика
31.04
9
клас (фізика)
Тема: Розв'язування
задач.
(Взаємодія тіл. Імпульс.
Закон збереження імпульсу).
Фізичний
диктант.
1.
Фізична величина, яка описує взаємодію тіл і дорівнює добутку сили та часу її
дії, називається…
2.
Яка одиниця вимірювання імпульсу сили в системі СІ?
3.
Як спрямований імпульс сили?
4.
Як позначається імпульс тіла?
5.
Як спрямований імпульс тіла?
6.
Записати закон збереження енергії з урахуванням швидкостей для випадків:
а)
два тіла розлітаються в протилежні боки;
б)
один візок наздожене інший.
Розв’язування якісних задач.
1.
З якого човна легше вистрибнути на берег: з навантаженого чи порожнього?
2.
Чи можуть швидкість людини і човна, набуті внаслідок стрибка людини з човна,
бути однаковими?
3.
Чому під час пострілу гвинтівка і куля набувають різних швидкостей?
4.
Метеор повністю згорів у атмосфері. Куди зник його імпульс?
Розв’язування задач різного ступеня
складності.
1. (1 бал). За якою формулою обчислюється
імпульс тіла?
2.
(2 бали). Відомо, що коли стріляють з
рушниці, стрілок дістає поштовх у плече. На скільки великою буде сила цього
поштовху, якщо будуть стріляти кулями 22 калібру, які мають масу 2 г і
швидкість вильоту 340 м/с, а швидкість пострілу становитиме 4·
с?
3.
(3 бали). Кішка масою 3 кг, полюючи
за птахами, вистрибує з балкона третього
поверху, розташованого на висоті 9 м. Визначити швидкість кішки під час
приземлення.
4.
(4 бали). На атракціоні «Американські
гірки» є «мертва петля» з радіусом 10 м. З якої мінімальної висоти над «дном
петлі» має почати рух візок із людьми, щоб утриматися на колії у верхній точці
петлі?
Домашнє завдання.
Повторити
§ 36. Виконати вправу 36 № 5. стор. 230
Коментарі
Дописати коментар