Хімія 10 клас
Хімія 10 клас
06.05.
Тема: Узагальнення і контроль знань з теми «Нітрогеновмісні
сполуки». Захист проектів: «Синтез білків», «Збалансоване харчування запорука
здорового життя»
Дайте відповіді
на тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-z-temi-nitrogenovmisni-organichni-spoluki-225787.html
Рекомендації
Алгоритм виконання проекту:
· визначити проблему, що буде вивчатися;
· спроектувати роботу;
· знайти інформацію;
· провести дослідження;
· презентувати роботу;
· створити портфоліо
Методи збирання інформацїі:
· прочитати книжки про те, що досліджуєте;
· знайти інформацію в мережі Інтернет;
· переглянути науково-популярні передачі;
· провести експеримент;
· провести спостереження;
· дізнатися думки інших людей
Текстовий опис проекту:
1. Тема проекту
2. Мета проекту
3. Завдання проекту
4. План роботи над проектом
5. Одержані
результати
6. Висновки
7. Джерела інформації (використані ресурси)
Форма представлення (презентація) результатів проекту:
1. Друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка,
інформаційний бюлетень, брошура, твір
2. Мультимедійні роботи: мультимедійна презентація,
відеофіль, фільм
3. Творчі звіти: вистава, інсценування, радіопрограма,
фотовиставка, художня виставка, літературний вечір
Оцінювання проектів
низький
рівень
-
подання
роботи (або частини роботи) реферативного характеру, без визначення мети й
завдань проекту, а також без висновків за його результатами
середній
рівень
-
фрагментарну
участь у дослідженні, хоча й за умови її вчасного виконання
достатній
рівень
-
правильне
виконання своєї частини роботи у разі, якщо він не брав участі в підсумковому
обговоренні і формулюванні висновків за результатами дослідження
високий рівень
-
дослідження
з повним розкриттям теми, належним оформленням роботи і презентацією
індивідуального проекту або точного, вчасного виконання своєї частини спільного
дослідження, визначенні мети і завдань, активній участі в аналізі результатів і
формулюванні висновків
Джерела, з яких порібно брати інформацію:
· вторинні документи: бібліотечні каталоги, бібліографічні
посібники;
· унікальна інформація: речові документи, експериментальна
інформація;
· усне спілкування з людми: опитування, зустрічі, бесіди;
· первинні документи: книжки, періодичні видання;
Домашнє завдання
Повторити §24-27. Виконайте завдання та перешліть
на електронну адресу captatana5@gmail.com
Коментарі
Дописати коментар